Gry i zabawy w formie przedstawienia teatralnego mogą odgrywać żywotną rolę w nauczaniu języka. Ten rodzaj zabawy jest de facto logicznym rozwinięciem innych, prostszych i bardziej spontanicznych form nauki. Forma teatralna wprowadza ucznia w sytuację bliższą rzeczywistej komunikacji, a także ma nieocenione walory ilustracyjne, których często nie posiadają typowo podręcznikowe metody prezentacji treści.
Nawet uczniowie z bardzo ograniczonymi umiejętnościami językowymi i zasobem słów są w stanie komunikować się, opowiedzieć historię i przekazywać swoje uczucia. Poprzez udział w aktywności dramatycznej zyskują pewność siebie, cieszą się zdobywaniem znajomości nowych słów i wyrażeń w rzeczywistym kontekście i uczą wartości pracy zespołowej.
Teatr to dużo więcej niż tylko sama czynność odgrywania roli. Często wiąże się on z pracą nad wszystkimi czterema głównymi umiejętnościami językowymi (czytanie, rozumienie ze słuchu, pisanie i mówienie) wymaga bowiem strukturalnej i leksykalnej precyzji w takim samym stopniu, jak płynności wypowiedzi oraz poprawnej wymowy. Praca nad formą dramatyczną może ponadto uwzględniać pisemne formy przygotowawcze i powodować wzajemne współoddziaływanie na siebie kilku różnych umiejętności.
Ilustrowane karty konwersacyjne służące do zabaw językowych polegających na odgrywaniu ról, umożliwiające ćwiczenia konwersacji. Każdej sytuacji komunikacyjnej poświęcone są dwie karty stanowiące parę i przeznaczone do odgrywania scenki przez dwie osoby (z wyjątkiem 3 tematów, którym poświęcone są po 3 karty służące do zabawy w grupach trzyosobowych). W każdym zestawie 75 kart.
Książka ukierunkowana na rozwijanie umiejętności budowania ustnej wypowiedzi oraz dokonywania samooceny tych umiejętności. Składa się z 12 scenek przeznaczonych do odegrania, z których każda bazuje na określonym polu leksykalnym i ma za zadanie nauczyć posługiwania się konkretnymi strukturami gramatycznymi. Każdy rozdział poprzedzony jest streszczeniem scenki oraz praktycznymi wskazówkami dotyczącymi jej aranżacji.
Książka wspomagająca naukę budowania płynnej wypowiedzi ustnej w języku angielskim. Składa się ośmiu rozdziałów zawierających scenariusze prostych historii do odegrania. Każdy rozdział składa się z jasnych i zwięzłych objaśnień gramatycznych, słownictwa oraz instrukcji dotyczących przedstawienia danej historii, a także różnego rodzaju ćwiczeń ludycznych (zabawy, prace ręczne i ćwiczenia językowe) oraz tekstu historii w wersji klasycznej i skróconej.
Nazywamy się ET TOI i istniejemy po to, abyś mógł uczyć się lub nauczać języka obcego łatwo, przyjemnie i skutecznie :) Wraz ELI PUBLISHING – pierwszym na świecie zespołem edukacyjnym, który w koncepcji nauczania położył nacisk na ideę nauki języka za pomocą gier i zabaw, a obecnie największym na świecie wydawcą gier o charakterze językowym – propagujemy gry, quizy, układanki i zabawy oparte na elementach rywalizacji, czyniąc z nich istotny element kształcenia językowego u dzieci, młodzieży i dorosłych. Serwujemy Ci praktyczne opracowania metod uczenia przy pomocy gier w postaci gotowych scenariuszy zabaw i rozgrywek towarzyszących grom ELI, a także rozwiązania uzupełniające, takie jak kostki edukacyjne. Wszystkie materiały opracowywane są pod czujnym okiem metodyków nauczania zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego.
Skąd czerpiemy wiedzę? Na niniejszej stronie publikujemy wyłącznie autorskie artykuły oparte na naszych autentycznych, ponad dwudziestoletnich, często pionierskich doświadczeniach, obserwacjach i klasyfikacjach, konfrontując je z aktualnym stanem wiedzy z dziedziny dydaktyki nauczania oraz psycholingwistyki. Polecamy wyłącznie przetestowane gry. Jesteśmy najbogatszym w sieci źródłem informacji o grach językowych.
Wydawnictwo ET TOI
oficjalny reprezentant ELI w Polsce
ul. Horaka 1
30-433 Kraków
Polska
Skontaktuj się z nami w sprawie gier językowych
tel. 12 383 24 94
tel. 695 593 454